ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА НА СТОКА
1. Стоката да бъде в оригинална опаковка и в не нарушен търговски вид;
2. Да не е използвана;
3. Да не е била монтирана;
4. При получаването на пратката от куриер, важно е да се уверите, че не е повредена или счупена. В случай на установена увреда на пратката при получаването, трябва да се състави Протокол за увредена пратка в присъствието на куриера. В случай на установен транспортен дефект по-късно, е важно да се отбележи, че продуктът НЕ ПОДЛЕЖИ на връщане или замяна.
5. Да е придружена с оригинал на финансов документ, доказващ че е закупена от ЕВОН ООД /фискален бон и/или фактура, стокова разписка, гаранционна карта и всички прилежащи документи към оригиналната опаковка.
6. Възстановяването на парични суми се извършва по банкова сметка, предоставена от купувача, в срок от 14 дни от датата на връщане на стоката.
ВАЖНО:
Правото на отказ на потребителя от договора от разстояние или от договора извън търговския обект не се прилага след извършен монтаж, демонтаж, сервизни или други предоставени услуги, съгласно чл. 57 т. от Закона за защита на потребителите.
При връщане на стоката в сервизната база на ЕВОН ООД, стоката се подлага на оглед и оценка. Ако се установи, че стоката не отговаря на посочените условия за връщане или замяна, съгласно чл. 55, ал. 4 от Закона за защита на потребителите, ЕВОН ООД има право да обезцени стоката в размер от 10 % до 100 %, като за тази цел се съставя протокол. Протоколът се съставя в присъствието на клиента или му се изпраща в писмен вид по електронна поща, указана във формуляра.